sâmbătă, 19 decembrie 2015


De cateva zile ma tot motivez sa scriu un post si cu impresiile mele legate de Patrick Gold Soap, detergentul Bio  pentru bebelusi pe care l-am castigat intr-un concurs.

Pagina lor de facebook o gasiti aici: Patrick Gold Soap

 Noul detergent lichid pentru hainutele bebelusului! 100 % organic cremos ca spuma de capsuni

Procesul de obtinere a acestul detergent este unu miticulos planificat, testat, imbunatatit si gandit . Toate ingredientele sunt naturale, fara nici un chimical, fara nici un conservant sau alti factori care sa ne afecteze sanatatea, atat a adultului cat si a bebelusului.

C6 Sapun Lime & Lemongrass ( curcuma, lime bio, ulei esential de lemongrass)+ 7 uleiuri naturale presate la rece
ulei de cocos
ulei de rapita certificat bio
ulei de in
ulei de arahide
ulei de orez
ulei de palmier
ulei de samburi de struguri
Am adaugat sare de Himalaya neiodata, bicarbonat de sodiu, apa filtrata, otet bio nefiltrat, si chili !

Daca ar fii sa ma gandesc cate proprietati bune au fiecare ulei in parte si toate la un loc cat de sanatos este pentru piele dar si tesatura hainelor. Va dau cateva exemple la uleiul de cocos, mai jos puteti citi 78 de motive sa folositi uleui de cocos :

78 utilizari ale uleiului de cocos

pentru uleiul de rapita va dau 5 motive : ulei de rapita

nu il uitam nici uleiul de in cu un link ulei de in

Lista poate continua.

Acum sa trecem si la impresii.....prima impresie a fost ca nu este cremos...ma asteptam sa fie cremos ca spumosul de capsuni.....dar din cauza ca el a stat la rece cateva ore bune sa facut putin mai tare ( am rezolvat problema dupa ce l-am lasat pe calorifer putin sa se incalzeasca  dar si a sticlei cu gat ingust si a consistentei cremoase aceasta nu curgea...ce sa fac....am luat o lingurita cu coada lunga si am scos  detergentul....si mi-am pus putin in palma...
 Aceasta chiar are consistenta unei creme, fine, moale, fara nici un miros, dar cu o placuta senzatie pe care ti-o lasa in urma. As recomanda produsul aiba un alt ambalaj mai usor de gestionat.

Prima tura de haine spalate au fost cele de copii + bebelus. Hainele fetitei mele de 3 ani, le-a spalat bine, au ramas moi, curate, fara nici un miros specific, insa pentru hainele baietelului meu de 9 luni.....nu a prea facut fata. Petele de mancare de la bluze nu s-au dus complect ( stiu aceste pete sunt cele mai dificile de scos ) si nici petele lasate de pixuri/carioci dar restul hainitelor sau spalat bine   ( petele de voma spre surprindere au iesit) . A doua tura de haine spalate au fost a noastre, iar rezultatul a fost placut...sotului i-a placut ca sunt fara miros si moi la atingere...si daca sotul e fericit si eu sunt fericita:)

In concluzie sunt multumita de acest detergent bio, il recomand celor care cauta sanatatea mai presus de orice si celorlalti...sa caute sanatatea si produsele bio pentru a-si mentine sanatatea.







 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu