duminică, 27 decembrie 2015

Recomand din toata inima Samponul uscat Batiste!!!!

UK's No 1 Dry Shampoo*  -Testat - Recomandat - Primul Sampon uscat recomandat in Anglia si in Romania.

"Samponul uscat Batiste este un produs sub forma de spray care reimprospateaza si revitalizeaza parul intre doua spalari, fara nici un pic de apa. Este de mare ajutor atat in cazul parului normal, care trebuie spalat o data pe saptamana cat si in cazul parului gras, care ar trebui spalat in fiecare zi sau la doua zile. Pe langa efectul sau de baza, de a elimina grasimea de pe par, acesta da si un plus de volum parului"


Cu ocazia sarbatoriilor de iarna am reusit sa testez samponul uscat Batiste. Spre surprinderea mea parul mi-a stat aranjat inca 2 zile, chiar daca il prindeam in coada, usor isi revenea la forma initiala.

Eu am si un fir de par subtire si cu f rapide tendinte de ingrasare, pe care mi-am pus un permanent, sa capat volum si sa mai usc firul de par. Deci mie permanentul nu il arde ci doar il usca ceea ce este perfect si mai castig zile fara sa il spal. Fara permanent parul trebuia sa il spal zilnic daca nu a 2 zii obligatoriu.....acum cu permanent il spal la 3-4 zile , iar cu samponul uscat Batiste, pot trece si 5 zile in care sa am parul frumos si aranjat.

Cam asa arata parul meu in a 3 zii de la spalare:

Iar asa arata dupa folosirea samponului uscat Batiste:


 Se vede diferenta nu? am si mai mult volum ca si nainte <3 br="">



Eu sunt super incantata de cum arata!!!


Cu drag si multa placere va recomand samponul uscat Batiste, si le multumesc echipei Buzzstore ca mi-au dat onoarea sa il testez. Cu siguranta in casa mea nu va mai lipsi acest produs!!!


Acum pot aparea vizite neasteptate, pot gatii fara groaza ca intra mirosul de mancare in par, recomand cu mare drag celor care lucreaza la birouri...mai ales pe vremea friguroasa cand greu se usca parul.....scapi de grija si salvezi ziua folosind samponul uscat Batiste

"Batiste te ajuta sa obtii coafura pe care ti-o doresti in doar 2 minute, adica este perfect pentru diminetile in care nu ai timp sa te speli pe cap sau ai nevoie de mai mult volum. In plus, este potrivit pentru orice tip de par! "

Nu uitati cei care doresc sa devina testeri, si sa primeasca produse oferite spre testare la ei acasa, se pot inscrie accesand acest link:

Inscriere tester Buzzstore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu